وي افزود: از آنجايي که مخاطبان پرتال شامل طيف گسترده اي از دانشگاهها ، اعضاي هيأت علمي ، پژوهشگران و دانشجويان است، چارچوب پرتال جامع بنياد نقش کارگزاري هوشمند و قابل اعتماد براي مراجعين خود ايفا مي کند. به عبارت ديگر پرتال جامع عملياتي بنياد باعث افزايش هم افزاييهاي بين سازماني و افزايش بهره وري فعاليت هاي بين سازماني شده و از طرفي خدمات را با کيفيتي بهتر ، سرعتي بالاتر و حداکثر اطمينان به همه مراجعين آن ارائه خواهد کرد.
به گفته قشقايي هدف اين پروژه ايجاد درگاهي « يکتا ، يکپارچه ، متعامل ، ايمن و قابل دسترس » به منظور اطلاع رساني و خدمت رساني به همه ذينفعان حوزه معماري و شهرسازي است. اين ذينفعان شامل : کارکنان بنياد ، دانشگاه ها ، روساي دانشکده ها ، مديران ، اعضاي هيأت علمي گروه هاي معماري و شهرسازي دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي سراسر کشور، پژوهشگران ، دانشجويان ، شرکت هاي مهندسين مشاور ، رسانه هاي خبري و غيره اين حوزه است.
سرپرست گروه آمار و اطلاعات بنياد خاطر نشان ساخت : تجميع و يکپارچهسازي همه وب سايت هاي بنياد ، استانداردسازي توليد سايت و محتواي الکترونيکي ، به روز رساني وب سايتهاي بنياد ، ايجاد درگاهي ملي براي ارائه خدمات فرهنگي ، پژوهشي ، فناوري ، اطلاع رساني ، ثبت نام همايش ها و جشنواره هاي معماري و شهرسازي از دستاوردهاي اجراي اين پروژه هستند.
قشقايي افزود: پس از اجراي اين پروژه ، بنياد داراي يک پرتال جامع است که همه واحدهاي تابعه وابسته به اين پرتال بوده و مي توانند خدمات و اطلاعات خود را از طريق اجزاي مختلف اين پرتال ، در محيطي استاندارد و يکپارچه ارائه کنند. همچنين بخش خصوصي نيز مي تواند به منظور ارائه خدمات و اطلاعات از طريق اين درگاه ملي ( با رعايت ضوابط و دستورالعمل هاي بنياد) به مشتريان خود در سراسر کشور خدمات رساني کنند.
پرتال خدمت محور بنياد در مرحله ورود اطلاعات و تست نهايي بوده و تا پايان خرداد ماه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد و به نشاني WWW.UARF.IR قابل دسترسي خواهد بود.
115/
انتهای پیام/